loading...
خرید آنلاین شارژ همراه اول
م بازدید : 6 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

خرید شارژ همراه اول

 

سيدهاشمي افزود: ‌در ابتدا پولي كه خريداران ديگر نداشتند، توسط خريدار عمده تامين شد و حالا آرام‌ آرام در حال خارج شدن است. در ادامه سهام مخابرات بعضي از استان‌هاي سودده نيز عرضه خواهد شد تا همه مردم در اداره مخابرات خرید شارژ همراه اول ايران مشاركت كنند.
‌ همراه اول نیز برای آنکه بتواند مسیر توسعه‌ای خود خرید شارژ همراه اول را سریع‌تر طی کند، درصدد جذب سرمایه‌گذاران است.
وی هدف دوم همراه اول را شفافیت اطلاعات و نظارت بیشتر بر عملکرد این شرکت اعلام کرد و گفت:‌ بر اساس قانون، نهاد ناظر بر فعالیت این شرکت، سازمان خرید شارژ همراه اول تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، اما با ورود به بازار سرمایه، سازمان بورس و اوراق بهادار نیز بر فعالیت‌های این شرکت نظارت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین با بیان اینکه بازار سرمایه بهترین خرید شارژ همراه اول مکان برای تامین منابع مالی شرکت‌ها از طریق افزایش سرمایه و انتشار اوراق مشارکت است، اظهار داشت:
آرام با خرید شارژ همراه اول بیان اینکه شرکت مخابرات هم اکنون در بورس اوراق بهادار تهران حضور دارد، افزود:‌ شرکت ارتباطات سیار بخش مهمی از دارایی‌های مخابرات را تشکیل می‌دهد که ورود همراه اول در فرابورس موجب شفافیت بیشتر شرکت مخابرات می‌شود.مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین کسب معافیت مالیاتی را از دیگر اهداف همراه اول اعلام کرد و اظهار داشت:‌ با ورود این شرکت به بازار سرمایه، 60 تا 70 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالیاتی برای این شرکت ایجاد خواهد کرد.وی با اشاره به اینکه ارتباطات سیار جزء جذاب‌ترین صنايع در جهان است،‌ گفت:‌ ورود شرکت ارتباطات سیار امکان سرمایه‌گذاری را برای عموم مردم ایجاد می‌کند تا آنان در سودآوردی این شرکت سهیم شوند.
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران خرید شارژ همراه اول
نايبرييس هيات مديره مخابرات ايران در پاسخ به اين كه آيا پذيرش اين شركت درفرابورس براي پرداخت اقساط مخابرات است، گفت: سهام 140 ريالي مخابرات به300 ريال افزايش پيدا كرد تا مورد استقبال قرار بگيرد و به اين ترتيب 478ميليارد تومان قسط دوم اقساط خريداري شده از سازمان خرید شارژ همراه اول خصوصي را پرداخت كرديم.
سرويس: بورس خرید شارژ همراه اول
به گزارش ايسنا حاضران در مراسم معارفه سهام شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) پيش از عرضه در فرابورس به عدم ارائه اطلاعات و آمار مالي شركت به صورت مكتوب اعتراض داشتند كه مسوولان حاضر در نشست، خرید شارژ همراه اول آن‌ها را به سايت فرابورس ارجاع دادند.
وي پيش‌بيني كرد: با توجه به ارزش ذاتي 97 هزار ميليارد ريالي، سهام همراه اول در فرابورس با استقبال مواجه شود، همچنين از لحاظ تئوریک نیز همیشه حرکت قیمت سهام به سمت ارزش ذاتي سهام است، به طوری که در یک بازار کارآ، قیمت خرید شارژ همراه اول و ارزش تقریبا برابر هم قرار می‌گیرد. آرام نرخ رشد بلندمدت این شرکت را در شرایط نامطلوب 7 درصد اعلام کرد و گفت:‌ در افق رشد آتی این شرکت، بحث درآمدهای ناشی از خدمات جدید از جمله اینترنت پر سرعت، ارائه خدمات مالی،‌ خدمات تصویری دیده نشده است که می‌تواند سود همراه اول را افزایش دهد.آرام اظهار داشت:‌ همراه اول پس از تصویب مجمع و نظر مالکانش می‌تواند ظرف دو ماه آینده سرمایه خود را از 200 به 1000 میلیارد تومان افزایش دهد كه تامین این سرمایه نیازمند جلب مشارکت سایر سرمایه‌گذاران است و امکان تامین این مبلغ خارج از بورس دشوار خواهد بود.
دكتر محمد آرام بنيار - مدير عامل تامين سرمايه امين - نيز در اين نشست با بيان اين كه طي روزهاي آتي كشف قيمت هر سهم از همراه اول انجام خواهد شد، گفت:‌ ارزش شركت براساس مدل‌هاي ارزش‌گذاري و سه روش تعيين شد خرید شارژ همراه اول و پيشنهاد ما به سهامدار عمده اين بود كه رقم پايين‌تر از گذشته اعلام شود تا شركت جذابيت بيش‌تري براي خريد داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدهاشمي - نايب رييس هيات مديره مخابرات ايران - در خرید شارژ همراه اول نشست پرسش و پاسخ مراسم معارفه سهام شركت ارتباطات سيار ايران (همراه اول) پيش از عرضه در فرابورس، تاكيد كرد:‌ پرداخت قسط دوم بدون انجام فروش املاك مخابرات انجام شد و حتي با توجه به سود به‌دست آمده يك ساختمان 40 ميليارد توماني تقاطع همت و سردار جنگل براي شركت مخابرات خريداري كرديم، بنابراين عرضه در فرابورس براي پرداخت به سازمان خصوصي‌سازي نيست و ما با سود عملياتيف اقساط را مي‌پردازيم. وي در پاسخ به سوال ديگر كه چرا مخابرات به شبه‌دولتي‌ها واگذار شده است، اين موضوع را تكذيب كرد و گفت:‌ امروز با عرضه پنج درصد سهام همراه اول كه در چند روز آينده عملياتي مي‌شود، ثابت مي‌كنيم نمي‌خواهيم به عنوان خريداران سهام مخابرات باقي بمانيم و قصد واگذاري سهام به خريداران خرد را داريم.
صدوقي - مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران - نيز با بيان اين‌كه 831 ميليارد تومان پيش‌بيني سود امسال شركت ارتباطات سيار ايران بوده است، اظهار كرد: 422 ميليارد تومان يعني بالغ بر 50 درصد از پيش‌بيني انجام شده طي شش ماهه اول امسال تحقق پيدا خرید شارژ همراه اول كرده است. وي با بيان اين كه اطلاعات مربوط به امور مالي شركت ارتباطات سيار ايران در سايت فرابورس موجود است، گفت: 9 هزار و 100 ميليون تومان ارزش كل اين شركت است كه برآورد شده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 495